Veelgestelde vragen

Wanneer is een product weer op voorraad?
Voor vragen over de beschikbaarheid van een product kun je altijd contact met ons opnemen via contact.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Mocht je toch beslissen de bestelling te annuleren, dan kan je dit doen door ons een email te sturen. Wij zullen daarna contact met je opnemen over de eventuele verdere afwikkeling.

Welke betaalmethoden zijn er?
Je kan betalen met iDEAL en creditcard.
 
Hoe retourneer ik een product?
Klik hier voor de retourprocedure.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug bij een goedgekeurde retour?
Na ontvangst van het retour verzonden product, zullen wij zorg dragen voor de terugbetaling. Voor de verzendkosten is geen terugbetaling mogelijk.

Hoe lang heb ik garantie?
De garantie verschilt per type product, neem voor garantie contact op ons, via contact.

Kan alleen een lid van de Thuis Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform. Alleen leden van Thuis Voordeelkaart kunnen de e-tickets of producten bestellen.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de producten en tickets?
Je kunt in totaal 8 producten/kaarten per order, per arrangement bestellen.
 
Hoe kan ik extra codes toevoegen?
Als je meerdere codes hebt ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra code worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.
 
Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma. Wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice, via contact.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket te verzilveren via de website van onze leverancier of op locatie. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Is het mogelijk om achteraf te betalen of lokaal bij de aanbieder?
Nee, dit is niet mogelijk. De bestelling moet direct online betaald moeten worden via iDEAL of een creditcard via het Thuis Voordeelplatform.